11 resultaten voor ‘school’

Resultaten 1 - 10 van 11

  • Plezier op school

    Interventie

    Plezier op school is een cursus voor brugklassers die problemen hadden met leeftijdgenoten op de basisschool.

    Erkend als: 
    Effectief volgens goede aanwijzingen
    Leeftijd: 
    11 tot en met 13 jaar
  • Modelinterventie schooltuinieren

    Interventie

    Deze interventie helpt kinderen bij het ontwikkelen van duurzame voedingsgewoonten, meer respect voor de natuur en persoonlijke groei.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    8 tot en met 12 jaar
  • Speelplezier

    Interventie

    Speelplezier wil de kans op een succesvolle schoolloopbaan voor jonge kinderen uit kansarme milieus vergroten.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    2 tot en met 6 jaar
  • Amigo's

    Interventie

    Amigo's zijn hulpverleners die op school met kinderen werken aan het verminderen van psychosociale problemen.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    8 tot en met 13 jaar
  • Kanjertraining

    Interventie

    De Kanjertraining is gericht op het voorkomen of verminderen van sociale problemen en het bevorderen van welbevinden op school.

    Erkend als: 
    Effectief volgens sterke aanwijzingen
    Leeftijd: 
    4 tot en met 16 jaar
  • PBS IN DE WIJK

    Interventie

    PBS IN DE WIJK richt zich op het bevorderen van sociaal gedrag en voorkomen van problemen bij kinderen.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    2 tot en met 18 jaar
  • Kameleon

    Interventie

    Kameleon is een vve-programma voor kinderen van 2 tot 7 jaar voor een optimale ontwikkeling en het voorkomen van achterstanden.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    2 tot en met 6 jaar
  • Semmi-training

    Interventie

    De Semmi-training is gericht op het verminderen van sociale problemen bij leerlingen in de bovenbouw van het basisonderwijs.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    9 tot en met 12 jaar
  • SPARK

    Interventie

    SPARK is een methode om vroeg opvoed- en opgroeiproblemen bij kinderen en ouders te signaleren in de jeugdgezondheidszorg.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    -1 tot en met 5 jaar