Kijk op ontwikkeling in de voorschoolse voorzieningen
InstrumentKijk op ontwikkeling in de voorschoolse voorzieningen is gericht op het volgen en stimuleren van de ontwikkeling van kinderen (0 tot 4 jaar).
Kijk op ontwikkeling in de voorschoolse voorzieningen is gericht op het volgen en stimuleren van de ontwikkeling van kinderen (0 tot 4 jaar).
Het instrument TNO-AZL Preschool Children's Quality of Life questionnaire (TAPQOL) meet kwaliteit van leven van kinderen van 6 maanden tot en met 5 jaar.
De Wechsler Preschool and Primary Scale of Intelligence - Fourth Edition - Nederlandstalig is een intelligentietest voor kinderen van 2,5 tot 7 jaar.
De WPAI+CIQ:SHP, V2.0 bevat vragen over verzuim en verminderde productiviteit op het werk en op school en hinder in het dagelijks functioneren.
De CHU9D brengt de kwaliteit van leven van in kaart door te vragen naar onderwerpen zoals spanning, irritatie en schoolwerk.
De Sociale Competentie Observatie Lijst is een digitaal leerlingvolgsysteem voor sociale competentie en bevraagt gedrag in sociale situaties op school.
Met de BRIEF-2 Vragenlijst executieve functies kan men het gedrag van kinderen in de thuis- of schoolomgeving beoordelen.
Op dit overdrachtsformulier wordt informatie verzameld over kinderen om de overdracht tussen kinderleidster en leerkracht te verbeteren.
De BFMT wordt ingezet voor het onderzoeken van de motorische ontwikkeling van 5/6-jarigen om stoornissen op te sporen.
De Leerkracht Leerling Relatie Vragenlijst (LLRV) meet de perceptie van de leerkracht van zijn relatie met een leerling van 3 tot en met 12 jaar.