100 resultaten

Resultaten 1 - 10 van 100

  • De Vreedzame School

    Interventie

    De Vreedzame School richt zich op sociale competentie en democratisch burgerschap bij leerlingen op de basisschool.

    Erkend als: 
    Effectief volgens eerste aanwijzingen
    Leeftijd: 
    4 tot en met 12 jaar
  • Young Impact Kickstart

    Interventie

    Interventie die jongeren helpt inzicht te krijgen in hun drijfveren en persoonlijke talenten.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    13 tot en met 18 jaar
  • Wereldmeiden MDT

    Interventie

    Wereldmeiden MDT is ontwikkeld om via de maatschappelijke diensttijd sociale contacten te stimuleren tussen vluchtelingenmeiden met een verblijfsstatus en Nederlandse meiden.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    14 tot en met 21 jaar
  • Voorbereid op je Toekomst

    Interventie

    Voorbereid op je Toekomst (voorheen VertrekTraining) is een vorm van begeleiding gericht op het toekomstperspectief van jongeren.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    15 tot en met 22 jaar
  • School2Care

    Interventie

    School2Care is een aanbod van onderwijs, zorg en begeleide vrije tijdsbesteding voor jongeren die nauwelijks nog naar school gaan.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    12 tot en met 17 jaar
  • YETS

    Interventie

    YETS is een sportieve interventie om jongeren met meerdere problemen zelfredzaam te maken en maatschappelijke uitval te voorkomen.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    12 tot en met 18 jaar
  • Futsal Chabbab

    Interventie

    Een sportinterventie om schooluitval te verminderen, de kansen van jongeren te vergroten en hun zelfontplooiing te bevorderen.

    Erkend als: 
    Goed onderbouwd
    Leeftijd: 
    8 tot en met 18 jaar
  • 'Pas wet gesloten jeugdhulp niet aan'

    Nieuws uit het jeugdveld

    'Het is te vroeg om de wet aan te passen.' Dat zei Eva Mulder tegen EenVandaag, over het plan om insluiting in de gesloten jeugdhulp weer wettelijk toe te staan.

  • 'Geef werkveld de ruimte om te leren'

    Nieuws van het NJi

    Bij de afbouw van JeugdzorgPlus loopt het werkveld tegen lastige situaties aan. Eva Mulder: 'Juist dan is het belangrijk om samen te leren.'