WRITEjunior
InterventieDeze schrijftherapie is bedoeld voor kinderen en adolescenten die kampen met posttraumatische klachten na een ingrijpende gebeurtenis.
Deze schrijftherapie is bedoeld voor kinderen en adolescenten die kampen met posttraumatische klachten na een ingrijpende gebeurtenis.
Traumagerichte Cognitieve Gedragstherapie is een behandeling voor traumagerelateerde stoornissen en traumatische rouw.
Integratieve Gehechtheidsbevorderende Traumabehandeling bij Kinderen (IGT-K) is een multidisciplinaire traumabehandeling waarbij sprake is van een scala aan psychische klachten.
De Vreedzame School richt zich op sociale competentie en democratisch burgerschap bij leerlingen op de basisschool.
No Nonsense leert jongeren van 13 tot 16 jaar hoe ze bewuste keuzes kunnen maken over hun eigen seksualiteit en relaties.
Interventie die jongeren helpt inzicht te krijgen in hun drijfveren en persoonlijke talenten.
Happy2gether heeft als doel om geweld in relaties te voorkomen door gezonde relaties bij jongeren en jongvolwassenen te bevorderen.
Wereldmeiden MDT is ontwikkeld om via de maatschappelijke diensttijd sociale contacten te stimuleren tussen vluchtelingenmeiden met een verblijfsstatus en Nederlandse meiden.
Jij en de media is een lesmodule om leerlingen bewust te maken van de invloed van traditionele en nieuwe media.
Een Halt-interventie voor jongeren van 12 tot 18 jaar die lichte vormen van online seksueel grensoverschrijdend gedrag hebben vertoond.