STOP4-7 - Samen sterker Terug Op Pad
InterventieDe interventie STOP4-7 is voor kinderen van 4 tot 7 met ernstige gedragsproblemen, zoals antisociaal gedrag.
De interventie STOP4-7 is voor kinderen van 4 tot 7 met ernstige gedragsproblemen, zoals antisociaal gedrag.
Samen Leren richt zich op ouders van kinderen met achterblijvende schoolprestaties die wonen in achterstandswijken.
Doel van FAST is bij jongeren recidive van probleemgedrag met antisociaal of grensoverschrijdend gedrag te verminderen of te voorkomen.
De preventieve Ouder-baby interventie richt zich op depressieve moeders met een jong kind.
Basisschoolkinderen oefenen vaardigheden die belangrijk zijn bij het leren, zoals: aandacht, planning en doel- en taakgericht gedrag.
Levensvaardigheden is een lesprogramma in het voortgezet onderwijs voor het aanleren van sociale en emotionele competenties.
Fit en Vaardig op school is een lesprogramma dat basisschoolleerlingen bewegend laat leren door fysieke activiteiten op te nemen in reken- en spellinglessen.
De interventie TOPs! zijn wekelijkse bijeenkomsten voor jongeren die delinquent gedrag vertonen.
De training TACt is gericht op het verminderen of voorkomen van antisociaal gedrag. TACt Plus is een variant voor jongeren met een beperking.
YETS is een sportieve interventie om jongeren met meerdere problemen zelfredzaam te maken en maatschappelijke uitval te voorkomen.