Overslaan en naar de inhoud gaan
Logo voor Nederlands Jeugdinstituut, link naar homepagina
Terug Zoeken Menu Sluiten

Top menu

  • Over het NJi
  • Werken bij
  • English
  • Vraag het NJi
  • Contact

Hoofdnavigatie

  • Voor wie
  • Kennis
  • Databanken
  • Actueel
  • Alle types (1) (actief filter)
  • Nieuws (1)
  • Af- en ombouw JeugdzorgPlus (1)
  • Armoede en geldzorgen (1)
  • Beweging (1)
  • Effectieve jeugdhulp (7)
  • Impact maken met jeugdbeleid (9)
  • Integrale gezinshulp (2)
  • Jeugdbescherming (1)
  • Jeugdparticipatie (1)
  • Kindermishandeling (2)
  • Kinderopvang (1)
  • Kwaliteit van leven (2)
  • Leefstijl (1)
  • Mediaopvoeding (1)
  • Monitoring (9)
  • Pedagogische basis (3)
  • Pleegzorg (1)
  • Preventief jeugdbeleid (1)
  • Professionalisering (2)
  • Psychische problemen (1)
  • Psychosociale problemen (1)
  • Scheiding (1)
  • Schoolprestaties (1) (actief filter)
  • Seksualiteit (1)
  • Seksualiteit en gender (1)
  • Seksueel grensoverschrijdend gedrag (1)
  • Transformatie jeugdhulp (2)
  • Trauma (1)
  • Verbinding onderwijs en jeugdhulp (3)
  • Vluchtelingen (1)
  • Vrije tijd (1)
  • Welbevinden (5)
  • Wijkteams (3)

1 resultaat voor ‘tevredenheid’

Resultaten 1 - 1 van 1

  • 'Geef meer aandacht aan prestatiedruk'

    Nieuws uit het jeugdveld 29 maart 2023

    Geef structurele aandacht aan de toenemende prestatiedruk onder studenten. Dat staat in de adviesbrief van het PPJ.

Footer menu

  • Voor wie
    • Ouders
    • Jongeren
    • Professionals
    • Beleidsmakers
    • Onderwijs
  • Kennis
  • Databanken
    • Interventies
    • Instrumenten
    • Cijfers
    • Richtlijnen
    • Publicaties
  • Actueel
    • Nieuwsbrief
  • Over het NJi
    • Missie en ambitie
    • Organisatie
    • Werken bij het NJi
    • Contact

Onze nieuwsbrief:

Ik schrijf me in

Volg ons via:

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Logo voor Nederlands Jeugdinstituut, link naar homepagina

Juridisch Menu

  • Privacyverklaring
  • Cookiepolicy
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Informatie gebruiken?

© 2025 Nederlands Jeugdinstituut