Bereslim – digitale prentenboeken in de vve
InterventieBereslim – digitale prentenboeken in de vve vergroot de woordenschat en het verhaalbegrip in het Nederlands van kinderen tussen 2 en 7 jaar.
Bereslim – digitale prentenboeken in de vve vergroot de woordenschat en het verhaalbegrip in het Nederlands van kinderen tussen 2 en 7 jaar.
Samen Leren richt zich op ouders van kinderen met achterblijvende schoolprestaties die wonen in achterstandswijken.
Interventie waarbij een vrijwilliger komt voorlezen bij kinderen van 2 tot 8 jaar, die opgroeien in een taalarme thuisomgeving.
Basisschoolkinderen oefenen vaardigheden die belangrijk zijn bij het leren, zoals: aandacht, planning en doel- en taakgericht gedrag.
Fit en Vaardig op school is een lesprogramma dat basisschoolleerlingen bewegend laat leren door fysieke activiteiten op te nemen in reken- en spellinglessen.
Deze interventie helpt kinderen bij het ontwikkelen van duurzame voedingsgewoonten, meer respect voor de natuur en persoonlijke groei.
De interventie Jules voor TOS richt zich op jonge kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS). Het doel is het verminderen of opheffen van de TOS.
De interventie Petje biedt ondersteuning aan kinderen tussen de 10 en 14 jaar in kwetsbare situaties.
Peuter in Zicht is een laagdrempelige groepscursus om de opvoedvaardigheden van ouders van peuters te versterken.
SPARK is een methode om vroeg opvoed- en opgroeiproblemen bij kinderen en ouders te signaleren in de jeugdgezondheidszorg.