WRITEjunior
InterventieDeze schrijftherapie is bedoeld voor kinderen en adolescenten die kampen met posttraumatische klachten na een ingrijpende gebeurtenis.
Deze schrijftherapie is bedoeld voor kinderen en adolescenten die kampen met posttraumatische klachten na een ingrijpende gebeurtenis.
Traumagerichte Cognitieve Gedragstherapie is een behandeling voor traumagerelateerde stoornissen en traumatische rouw.
Integratieve Gehechtheidsbevorderende Traumabehandeling bij Kinderen (IGT-K) is een multidisciplinaire traumabehandeling waarbij sprake is van een scala aan psychische klachten.
De interventie STOP4-7 is voor kinderen van 4 tot 7 met ernstige gedragsproblemen, zoals antisociaal gedrag.
Samen Leren richt zich op ouders van kinderen met achterblijvende schoolprestaties die wonen in achterstandswijken.
Doel van FAST is bij jongeren recidive van probleemgedrag met antisociaal of grensoverschrijdend gedrag te verminderen of te voorkomen.
Basisschoolkinderen oefenen vaardigheden die belangrijk zijn bij het leren, zoals: aandacht, planning en doel- en taakgericht gedrag.
Fit en Vaardig op school is een lesprogramma dat basisschoolleerlingen bewegend laat leren door fysieke activiteiten op te nemen in reken- en spellinglessen.
De interventie TOPs! zijn wekelijkse bijeenkomsten voor jongeren die delinquent gedrag vertonen.
Tijd voor Toontje is een programma voor kinderen en hun moeders in de opvang die huiselijk geweld hebben meegemaakt.