Leren van fouten: een morele plicht
Nieuws van het NJiLeren van fouten is een morele plicht, zeker als je met je fout anderen leed hebt berokkend, stelt Anita Kraak van het NJi.
Leren van fouten is een morele plicht, zeker als je met je fout anderen leed hebt berokkend, stelt Anita Kraak van het NJi.
In vijf 'leertafels' reflecteerden professionals op hun dilemma's bij het werken met de meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling.
Het NJi heeft het afgelopen jaar samengewerkt met professionals om het Platform Vakmanschap op te zetten.
Hoe ervaren jongeren stigma in de behandelkamer? Dat vertellen zij in een videoboodschap aan jeugdhulpprofessionals.
Een gelukkige jeugd voor elk kind vraagt om professionals die beschikken over de juiste kennis.
Gemeenten die vroeg keuzes maken op het gebied van sturing, beleid en inrichting hebben beter zicht op de uitgaven.
Een samenwerkingsplatform en een actieplan moeten in 2019 het vakmanschap van de jeugdprofessional vergroten.
Professionals in de jeugdsector hebben te maken met een hoge werkdruk, een groot verloop en een hoog verzuim.