Monitoring: weten of je werk effect heeft
Als professional is het belangrijk om te weten of je werk het gewenste effect heeft. Je komt erachter met monitoring.
Als professional is het belangrijk om te weten of je werk het gewenste effect heeft. Je komt erachter met monitoring.
Als leraar sta je er soms alleen voor. Bij het NJi vind je betrouwbare informatie en praktische tips die jou in je werk kunnen helpen.
Interprofessioneel samenwerken gaat een stap verder dan multidisciplinair werken. Wat is er bekend over de werkzame factoren?
Spijbelen betekent dat leerlingen afwezig zijn zonder toestemming van school. Wat kun je doen als een leerling spijbelt?
Plein3 is een voorziening voor jongeren in een kwetsbare positie. Schoolleider Koert en gedragswetenschapper Eva vertellen meer.
Pubers experimenteren met middelengebruik. Ontdek hoe je als ouder hierover kunt praten en waar je meer te weten kunt komen.
In de puberteit experimenteren jongeren vaak. Op deze pagina lees je waar je antwoorden vindt op vragen over middelen en verslaving.
Je kunt als onderwijsprofessional een belangrijke rol spelen in het zorgen voor een prettige thuissituatie van je leerlingen.
De gesloten jeugdzorg wordt om- en afgebouwd. Op deze pagina lees je wat dit betekent voor het organiseren van het onderwijs.
Nils liep vast in het regulier onderwijs en stapte over naar de Einstein Class. Nils en zijn leraar vertellen hun verhaal.