Samen Leren
InterventieSamen Leren richt zich op ouders van kinderen met achterblijvende schoolprestaties die wonen in achterstandswijken.
Samen Leren richt zich op ouders van kinderen met achterblijvende schoolprestaties die wonen in achterstandswijken.
Basisschoolkinderen oefenen vaardigheden die belangrijk zijn bij het leren, zoals: aandacht, planning en doel- en taakgericht gedrag.
Fit en Vaardig op school is een lesprogramma dat basisschoolleerlingen bewegend laat leren door fysieke activiteiten op te nemen in reken- en spellinglessen.
YETS is een sportieve interventie om jongeren met meerdere problemen zelfredzaam te maken en maatschappelijke uitval te voorkomen.
Diamant is een interventie gericht op weerbaarheid tegen radicalisering bij islamitische jongeren met een migratieachtergrond.
Jongeren met een licht verstandelijke beperking (lvb) hebben vaker emotionele problemen en gedragsproblemen dan leeftijdsgenoten zonder een lvb.
In het rapport 'Polarisatie onder jongeren door de ogen van jeugdprofessionals' delen jeugdprofessionals hun ervaringen rond polarisatie.
Dit rapport beschrijft de observaties en ervaringen van jeugdprofessionals rondom polariserende jongeren.
Geef structurele aandacht aan de toenemende prestatiedruk onder studenten. Dat staat in de adviesbrief van het PPJ.
Wat zijn jouw ervaringen als jeugdprofessional met het voorkomen of tegengaan van polarisatie? Platform JEP en het NJi horen het graag.