WRITEjunior
InterventieDeze schrijftherapie is bedoeld voor kinderen en adolescenten die kampen met posttraumatische klachten na een ingrijpende gebeurtenis.
Deze schrijftherapie is bedoeld voor kinderen en adolescenten die kampen met posttraumatische klachten na een ingrijpende gebeurtenis.
Traumagerichte Cognitieve Gedragstherapie is een behandeling voor traumagerelateerde stoornissen en traumatische rouw.
Samen Leren richt zich op ouders van kinderen met achterblijvende schoolprestaties die wonen in achterstandswijken.
Interventie waarbij een vrijwilliger komt voorlezen bij kinderen van 2 tot 8 jaar, die opgroeien in een taalarme omgeving.
Basisschoolkinderen oefenen vaardigheden die belangrijk zijn bij het leren, zoals: aandacht, planning en doel- en taakgericht gedrag.
Fit en Vaardig op school is een lesprogramma dat basisschoolleerlingen bewegend laat leren door fysieke activiteiten op te nemen in reken- en spellinglessen.
De Methodiek TOS is gericht op het stimuleren van de communicatie van peuters met een taalontwikkelingsstoornis (TOS).
Tijd voor Toontje is een programma voor kinderen en hun moeders in de opvang die huiselijk geweld hebben meegemaakt.
Veerkracht is een goed onderbouwde interventie voor de begeleiding van kinderen die met ouders in de opvang terechtkomen.
Zorgen voor getraumatiseerde kinderen is een training voor opvoeders van een getraumatiseerd kind.