Leerlingen Vragenlijst (LVL)
InstrumentDe LVL geeft informatie over het sociaal-emotioneel functioneren van leerlingen groep 8 basisschool en klas 1 voortgezet onderwijs.
De LVL geeft informatie over het sociaal-emotioneel functioneren van leerlingen groep 8 basisschool en klas 1 voortgezet onderwijs.
Met de GGZ Jeugdthermometer kun je in de jeugd-ggz en verslavingszorg onderzoeken hoe kinderen en ouders de geboden zorg waarderen.
De vragenlijst geeft informatie over sociaal-emotioneel functioneren van leerlingen uit groep 8 van basisonderwijs en klas 1 voortgezet onderwijs.
De CBSK geeft een indruk van de wijze waarop een kind zichzelf ervaart en hoe het de eigen vaardigheden inschat. Lees meer over dit instrument.
De STEP is een kort instrument waarmee je snel kunt taxeren wat de ernst van de problematiek van een cliënt is.
De Sociale Competentie Observatie Lijst is een digitaal leerlingvolgsysteem voor sociale competentie en bevraagt gedrag in sociale situaties op school.
Treatment Inventory of Costs in Patients with psychiatric disorders brengt kosten in kaart die voortkomen uit psychosociale problemen van volwassenen.
Het instrument TIC-P brengt kosten in kaart die voortkomen uit psychosociale problemen van kinderen.
De CBSA is een zelfrapportagelijst voor jongeren (12-18) om een indruk te krijgen van hun competenties en eigenwaarde.
CERQ meet negen copingstrategieën en kan worden gebruikt bij het bepalen van een cognitieve strategie.