Looqin KO/PO
InstrumentLooqin KO/PO is een kindvolgsysteem dat de pedagogisch medewerkers helpt om de gehele ontwikkeling van kinderen in beeld te brengen.
Looqin KO/PO is een kindvolgsysteem dat de pedagogisch medewerkers helpt om de gehele ontwikkeling van kinderen in beeld te brengen.
De Leerkracht Leerling Relatie Vragenlijst (LLRV) meet de perceptie van de leerkracht van zijn relatie met een leerling van 3 tot en met 12 jaar.
Het instrument Kijk! brengt de ontwikkeling van kinderen en het ontwerpen van een daarop afgestemd ontwikkelingsgericht activiteitenaanbod in kaart.
Met de GGZ Jeugdthermometer kun je in de jeugd-ggz en verslavingszorg onderzoeken hoe kinderen en ouders de geboden zorg waarderen.
De CBSK geeft een indruk van de wijze waarop een kind zichzelf ervaart en hoe het de eigen vaardigheden inschat. Lees meer over dit instrument.
De STEP is een kort instrument waarmee je snel kunt taxeren wat de ernst van de problematiek van een cliënt is.
De Sociale Competentie Observatie Lijst is een digitaal leerlingvolgsysteem voor sociale competentie en bevraagt gedrag in sociale situaties op school.
Het Van Wiechenonderzoek (VWO) brengt systematisch de ontwikkeling van baby's, peuters en kleuters in kaart.
Treatment Inventory of Costs in Patients with psychiatric disorders brengt kosten in kaart die voortkomen uit psychosociale problemen van volwassenen.
Het instrument TIC-P brengt kosten in kaart die voortkomen uit psychosociale problemen van kinderen.