Looqin KO/PO
InstrumentLooqin KO/PO is een kindvolgsysteem dat de pedagogisch medewerkers helpt om de gehele ontwikkeling van kinderen in beeld te brengen.
Looqin KO/PO is een kindvolgsysteem dat de pedagogisch medewerkers helpt om de gehele ontwikkeling van kinderen in beeld te brengen.
De Leerkracht Leerling Relatie Vragenlijst (LLRV) meet de perceptie van de leerkracht van zijn relatie met een leerling van 3 tot en met 12 jaar.
Het instrument Kijk! brengt de ontwikkeling van kinderen en het ontwerpen van een daarop afgestemd ontwikkelingsgericht activiteitenaanbod in kaart.
Kijk op ontwikkeling in de voorschoolse voorzieningen is gericht op het volgen en stimuleren van de ontwikkeling van kinderen (0 tot 4 jaar).
Met de GGZ Jeugdthermometer kun je in de jeugd-ggz en verslavingszorg onderzoeken hoe kinderen en ouders de geboden zorg waarderen.
ZiKo-Vo is een kindvolgsysteem dat wordt gebruikt in de kinderopvang om welbevinden, betrokkenheid en ontwikkeling van baby's en peuters te monitoren.
De WPAI+CIQ:SHP, V2.0 bevat vragen over verzuim en verminderde productiviteit op het werk en op school en hinder in het dagelijks functioneren.
Doen, Praten, Bewegen & Rekenen is een systeem van vier lijsten waarmee de ontwikkeling van baby's en peuters kan worden gevolgd.
'Dit kan ik al' wordt gebruikt voor het vaststellen van het ontwikkelingsniveau van peuters op de peuterspeelzaal. Lees meer over dit instrument.
De STEP is een kort instrument waarmee je snel kunt taxeren wat de ernst van de problematiek van een cliënt is.