Looqin KO/PO
InstrumentLooqin KO/PO is een kindvolgsysteem dat de pedagogisch medewerkers helpt om de gehele ontwikkeling van kinderen in beeld te brengen.
Looqin KO/PO is een kindvolgsysteem dat de pedagogisch medewerkers helpt om de gehele ontwikkeling van kinderen in beeld te brengen.
De ALPHA-NL helpt verloskundigen bij het signaleren van omstandigheden die ongunstig zijn voor het opgroeien van een kind.
De Leerkracht Leerling Relatie Vragenlijst (LLRV) meet de perceptie van de leerkracht van zijn relatie met een leerling van 3 tot en met 12 jaar.
Het instrument Kijk! brengt de ontwikkeling van kinderen en het ontwerpen van een daarop afgestemd ontwikkelingsgericht activiteitenaanbod in kaart.
De TCI is een instrument om persoonlijkheid en karakter te meten onder de algemene bevolking en psychiatrisch patiënten vanaf 15 jaar.
De SDQ meet psychosociale problemen en sterke kanten van het kind en de invloed daarvan op het dagelijks functioneren.
De SPUTOVAMO is een checklist om in het ziekenhuis na te gaan of waargenomen letsel veroorzaakt kan zijn door kindermishandeling.
De Sociale Competentie Observatie Lijst is een digitaal leerlingvolgsysteem voor sociale competentie en bevraagt gedrag in sociale situaties op school.
De 4DKL is een begeleidingsinstrument voor jongeren en volwassenen en onderscheidt stresssymptomen van depressie, angst en somatisatie.
Het Van Wiechenonderzoek (VWO) brengt systematisch de ontwikkeling van baby's, peuters en kleuters in kaart.