Nederlands Jeugdinstituut heeft nieuwe visuele identiteit

Met gepaste trots introduceren wij onze nieuwe visuele identiteit. Een identiteit die past bij wie we zijn geworden en onze ambities voor de toekomst. Vanaf nu hebben al onze uitingen en communicatiekanalen een nieuw logo, andere kleuren en meer diversiteit. In alles ziet u onze kernwaarden terug: onafhankelijk, betrokken en samen met anderen.

Mensen helpen om kennis in te zetten

Ons nieuwe logo is opgebouwd uit de kleuren blauw en kaki. Warme en neutrale kleuren die bovengenoemde kernwaarden symboliseren. In de letter i van het logo herkent u een mensfiguur en de i van informatie. Twee elementen die voor het Nederlands Jeugdinstituut heel belangrijk zijn, omdat wij mensen helpen om kennis in te zetten.

Waar we voor gaan

Wij zijn het nationaal kenniscentrum dat actuele kennis over opgroeien verzamelt, verrijkt, duidt en deelt. Dat is onze bijdrage aan het kansrijk opgroeien van alle kinderen en jongeren. Daar gaan we voor. En dit ziet u terug in onze nieuwe huisstijl.

Nieuwsgierig geworden?

Onderstaande video geeft in één minuut een mooi overzicht hoe onze nieuwe visuele identiteit eruitziet.

Videobeschrijving

Met ingang van 1 december 2020 heeft het NJi een nieuwe visualiteit. Deze video geeft een indruk van het nieuwe uiterlijk van al onze uitingen en communicatiekanalen: een nieuw logo, andere kleuren en meer diversiteit.

Blijf op de hoogte

Volg ons via Nieuwsbrief Jeugd en volg ons op TwitterLinkedInFacebook of Instagram.

Pers

Ben je journalist? Dan kun je:

  • je vraag stellen via pers@nji.nl
  • bellen met 030 - 23 06 349 (maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur)
  • bellen met 06 - 25 66 07 57 (maandag tot en met donderdag tussen 8.30 en 17.00 uur)