Nieuws van het NJi

Nederlands Jeugdinstituut heeft nieuwe visuele identiteit

Met gepaste trots introduceren wij onze nieuwe visuele identiteit. Een identiteit die past bij wie we zijn geworden en onze ambities voor de toekomst. Vanaf nu hebben al onze uitingen en communicatiekanalen een nieuw logo, andere kleuren en meer diversiteit. In alles ziet u onze kernwaarden terug: onafhankelijk, betrokken en samen met anderen.

Mensen helpen om kennis in te zetten

Ons nieuwe logo is opgebouwd uit de kleuren blauw en kaki. Warme en neutrale kleuren die bovengenoemde kernwaarden symboliseren. In de letter i van het logo herkent u een mensfiguur en de i van informatie. Twee elementen die voor het Nederlands Jeugdinstituut heel belangrijk zijn, omdat wij mensen helpen om kennis in te zetten.

Waar we voor gaan

Wij zijn het nationaal kenniscentrum dat actuele kennis over opgroeien verzamelt, verrijkt, duidt en deelt. Dat is onze bijdrage aan het kansrijk opgroeien van alle kinderen en jongeren. Daar gaan we voor. En dit ziet u terug in onze nieuwe huisstijl.

Nieuwsgierig geworden?

Onderstaande video geeft in één minuut een mooi overzicht hoe onze nieuwe visuele identiteit eruitziet.

Introductie nieuwe huisstijl

Bekijk de introductie van de nieuwe huisstijl

Blijf op de hoogte

Volg ons via Nieuwsbrief Jeugd en volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook of Instagram.

NJi gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies. Sluit mededeling over cookies