Met gepaste trots introduceren wij onze nieuwe visuele identiteit. Een identiteit die past bij wie we zijn geworden en onze ambities voor de toekomst. Vanaf nu hebben al onze uitingen en communicatiekanalen een nieuw logo, andere kleuren en meer diversiteit. In alles zie je onze kernwaarden terug: onafhankelijk, betrokken en samen met anderen.
Mensen helpen om kennis in te zetten
Ons nieuwe logo is opgebouwd uit de kleuren blauw en kaki. Warme en neutrale kleuren die bovengenoemde kernwaarden symboliseren. In de letter i van het logo herken je een mensfiguur en de i van informatie. Twee elementen die voor het Nederlands Jeugdinstituut heel belangrijk zijn, omdat wij mensen helpen om kennis in te zetten.
Waar we voor gaan
Wij zijn het nationaal kenniscentrum dat actuele kennis over opgroeien verzamelt, verrijkt, duidt en deelt. Dat is onze bijdrage aan het kansrijk opgroeien van alle kinderen en jongeren. Daar gaan we voor. En dit zie je terug in onze nieuwe huisstijl.
Nieuwsgierig geworden?
Onderstaande video geeft in één minuut een mooi overzicht hoe onze nieuwe visuele identiteit eruitziet.
Blijf op de hoogte
Volg ons via Nieuwsbrief Jeugd en volg ons op Twitter, LinkedIn, Facebook of Instagram.